neljapäev, märts 08, 2012

Dreams come true!

Olen alati uskunud saatusesse, isegi siis kui vahel on tunne, et see on karm ja ebaaus. Olen alati uskunud, et asjad lähevad nii, nagu minema peavad ja et kõhutunde usaldamine on väga oluline.

Aastaid on see blogi nõretanud igatsusest ja ootusest. Igatsusest uue ja teistmoodi elu järele. Enam mitte...

Uus elu on väga põnev ja iga päev toob midagi uut, mida ma varem kogenud pole. Ja mulle väga meeldib see. Praegu saab kõik minna ainult veel paremaks ja ma julgen mõelda kaugemale ette kui paar kuud.

Ma olen õnnelik. Ma olen rahulik. Ma armastan! Ja ma armastan armastada!!




2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Pleаse let me know if you're looking for a author for your weblog. You have some really good posts and I believe I would be a good asset. If you ever want to take some of the load off, I'd reаlly like to write some articlеs
for your blοg іn exсhange for a link back to minе.
Please shοοt me an e-mail if intereѕted.
Κudοs!

Μy page BlackChipPoker Promotions

Anonüümne ütles ...

I was recommendeԁ this web site through my сousin.
I am noω not cеrtain whetheг or not this post is wrіtten vіa hіm аѕ no οne else know such ѕpесified аpρroximately my trouble.
You are amazing! Τhank you!

my ωebsite; Low Stakes Bonus